8.12.09

BEIGE OCH TRÅKIG

Idag har jag inte gjort någonting vettigt alls.
Underbart.
Jag har dragit ut allt ur mina garderober.
Och sedan lagt in nästan allt igen lite snyggare.
Att städa garderoben, är inte vettigt.
Men ack så nyttigt. För jag älskar när det ser snyggt ut.
Då blir jag lugn och får ett fånigt leende på läpparna.
Nej. Jag är inte riktigt frisk.
Vem är väl det.

Jag ville säga något till tröst, du skulle tagit det helt fel.
Så sant.

en nystädad garderob, mums

nytt i garderoben från SONIA RYKIEL POUR H&M
en söt korsett och ett diadem med rosett


nya skor har jag också köpt
ett par snygga brogues från VAGABOND

de heter MALONE
äckligt snyggt

3 kommentarer:

  1. älskade vän! om det är till åtminstone lite tröst så har jag haft min hittills sämsta vecka i frankrike. jag vill bara hem. sover bort förmiddagarna, sitter och gör ingenting vid datorn på eftermiddaggarna. datorn efter middagen. tills jag går och lägger mej. läser min bok och försöker tänka glada tankar för att hålla gråten på avstånd. för jag längtar hem så jag nästan går sönder nu. städa är ändå en ganska bra grej att göra när man är grå. bättre än att äta tror jag.

    men vilken alldeles underbar korsett! jag typ dör. vill också ha. sofia du är så sjukt stencool så jag känner mej totalt tråkig och ocool.

    12 dagar kvar. puss snygging!

    SvaraRadera
  2. Åh, ja, nu är det inte länge kvar tills du kommer hem mirrevirre! :D
    Jag längtar som bara den!!
    Men Mirjam. Om det är någon som är cool så är det väl du, vem är det som chillar Paris och vem är det som sitter inne på sitt rum i Härnösand och stirrar in i väggen? Tänk på det du ;)
    Men ja, korsetten är jävligt snygg.

    PUSS

    SvaraRadera
  3. CHILLAR I PARIS ska det ju stå..

    SvaraRadera