5.3.10

I WENT EAST AND BACK WEST AGAIN

Igår belv det vår.
Man kunde promenera i solen med öppen jacka och solglasögon.
Förra helgen var sorglig och vemodig men fin.
Och nu kanske det blir vår.
Fast jag vågar inte hoppas riktigt än.
Igår var en bra dag för den sista personen jag intervjuade på jobbet var en pojke som hade fin röst och skrattade och sa tack själv Sofia när jag intervjuat klart. Och jag gick och log hela vägen hem, fånigt.
Och dagen innan det fick jag ett brev och det var också fint.
Nu ska jag gå ut i solen igen med mina solglasögon.
Och Sanna har kommit hem också. Bra.


1 kommentar:

  1. Härligt med lite vår!

    Sofia jag funderar på en sak. Kommer du att jobba på intervjubolaget över sommaren? Kan man göra det? För jag behöver jobbjobbjobb.

    KRAM!

    SvaraRadera